[API] [Isvu-koordinator] muke po isvu - obada podataka

Gjuro Kladaric gjuro at ffzg.hr
Fri Nov 21 09:58:31 CET 2014

i jos bih dodao da mi se cini da sami sebi skacete u usta...

naime, 'stari resursi rade jos godinu dana' (pa bi i stari kod za eksport isto tako radio barem godinu dana)

dapace, vjerojatno bi radio i duze, jer vecina promjena u bazi i na resursima predstavlja *sirenje* funkcionalnosti, a ne promjene koje bi 'slomile' postojeci kod

nadalje, cini se da pokusavate primijeniti nepotrebno i neuobicajeno visoke standarde na dio funkcionalnosti koji nije mission-critical

naime, i postojeci isvu rest api je pun nesavrsenosti - mi na FF svako toliko pronadjemo gresku u funkcionalnosti ili dokumentaciji, ali ne pravimo dramu oko toga...  kolegica pristojno prijavi problem, vi za par dana pristojno ispravite problem i  sve dalje tece svojim redom, pa ne razumijem zasto bi azuriranje necega tako ne-hitnoga i necega sto se zapravo vrlo rijetko mijenja ('stari resursi rade godinu dana') kao sto je database dump bilo *imalo* problematicno

mozda grijesim, ali sve skupa mi zvuci kao izmotavanje usmjereno na to da korisnici nikada ne dobiju sve svoje podatke kako ne bi dosao na ideju da se odvoji od isvu sustava

ako vas to plasi, samo mogu reci da - koliko ja znam - kod nas ne postoji ni zrno od takve ideje

ako nije to, onda recite o cemu se radi ili napravite sto trazimo, jer ovako imam dojam da vi mislite da smo mi maloumni, pa nam stalno nudite invalidne argumente nadajuci se da ih nitko nece dovesti u pitanje

srdacno,

gjuro kladaric

sent from Nokia Windows Phone