[API] Slike studenata iz ISVU-a

Zvonko Martinović zvonko.martinovic at srce.hr
Wed Nov 5 15:45:33 CET 2014

Pozdrav,

mi bi slike postavili u profile studenata na sustavu Merlin. Iako
korisnici imaju mogućnost uploada vlastitih slika na sustavu Merlin,
bila bi zgodna mogućnost da se i to može pokupiti putem API-a. S obzirom
da smo imali upit naših korisnika za ovom mogućnošću, želio sam vidjeti
da li trenutno postoji takva mogućnosti i da li je u planu. Shvaćam da
prijenos samih slika vjerojatno nije primjeren za sam API (koji vraća
XML), ali možda bi API mogao dati adresu slike na serveru s kojeg bi se
mogla preuzeti.

Pozdrav,
Zvonko

*Zvonko Martinović, prof., voditelj odjela*

Centar za e-učenje, Sektor za obrazovne usluge

http://www.srce.unizg.hr <http://www.srce.unizg.hr/>

Sveučilište u Zagrebu, *Sveučilišni računski centar (Srce)*,
www.srce.unizg.hr

zvonko.martinovic at srce.hr, tel: +385 1 616 5175, fax: +385 1 616 5559