[API] Slike studenata iz ISVU-a

Zvonko Martinović zvonko.martinovic at srce.hr
Wed Nov 5 15:17:47 CET 2014

Pozdrav,

upravo sam shvatio da sam email poslao na krivu adresu i da je moj
komentar nije bio primjeren. Ispričavam se svima na ovoj poruci jer nije
bila primjerena kao niti adresa na koju sam poslao pogotovo jer poruka
nije bila vezana uz prethodne rasprave na ovoj listi.

Lijep pozdrav svima,
Zvonko

*Zvonko Martinović, prof., voditelj odjela*

Centar za e-učenje, Sektor za obrazovne usluge

http://www.srce.unizg.hr <http://www.srce.unizg.hr/>

Sveučilište u Zagrebu, *Sveučilišni računski centar (Srce)*,
www.srce.unizg.hr

zvonko.martinovic at srce.hr, tel: +385 1 616 5175, fax: +385 1 616 5559