[API] [isvu-helpdesk #575241] Re: REST API - Dodavanje predmeta na upisni list

Estera Prendivoj Estera.Prendivoj at srce.hr
Mon Nov 4 08:15:53 CET 2013

Poštovani,

Odgovor je isti kao i u prethodnom slučaju, na sljedećem linku možete
proučiti shemu:
https://www.isvu.hr/api/xsd/upisgodine/upisanipredmet-v1.1.xsd

Ovdje npr. nedostaje 'komponenta' koja je  podelement elementa 'izvedba'.

Lijepi pozdrav,

*Estera Prendivoj, mag. ing. inf. et comm. techn.*
Centar potpore ISVU, Sektor za posebne programe
www.srce.unizg.hr <http://www.srce.unizg.hr/>
Sveučilište u Zagrebu, *Sveučilišni računski centar (Srce)*,
www.srce.unizg.hr <http://www.srce.unizg.hr/>
Estera.Prendivoj at srce.hr <mailto:Estera.Prendivoj at srce.hr>, tel: +385 1
616 5862, fax: +385 1 616 5867